2010. február 20., szombat


Mory

4
Közeledünk...

Imádom a kenyereket! Komolyan, a kenyér a legjobb a skóciai életben. Végre minden napomat kezdhetem finom kis teljes kiőrlésű vagy magvas csodával, ami nem mellesleg szuperfinom is. Nyami.
A másik, amit imádok, az a péntek esti bevásárlás. Órákat tudunk elfecsérelni a Morrisonsban - de szigorúan csak este 7után! - és keresni az akciós pékárut. Tegnap beszereztünk egy 12darabos zsemlepakkot is mindössze 9pennyért; azt hiszem, teljesen megfertőződtünk az olcsó pékárukkal.
Ma meg, követve a tegnapi újdonsült magyar cimbik tanácsait, elnéztünk a lengyel boltba, majd a St. James plázába az Egyfontosba. Végül lett tepsink - juhéééé!, és vaníliacukrunk is - juhééjuhéé!!; és azt is megtudtuk, hogy olcsó húsért érdemes kiutazni a nagyteszkóba, de oda is csak 6után.


Ami meg elkeserítő, az az, hogy számolgattunk. Nekem még lenne is pénzem, legalábbis ha megkapnám gyorsan az NI számom, akkor még pénteken kifizetnének, majd fordítottam is, és azért is kapok majd valamennyit, de ez közel sem elég. A hazautamat tudnám még finanszírozni, meg esetleg nyelvvizsgára jelentkezni és ennyi. (Komolyan Noi, még mérleget is csináltam tartozik-követel oldallal, de az is csak csúnya dolgokat mutatott.) Nem akarom itthagyni Edinburgh-ot! Még akkor is maradnánk májusig, ha nem lenne munkánk, max. meghúzódnánk a Leithi patak partján. A bőröndünkben.


Mert mindenhol csak az ismerős számít. Egyik újdonsült cimbink angolul is alig tud, de két munkahelye is van, mert már a repcsin kapott munkát itt élő magyarok segítségével. Én meg hiába írtam a közelben élő távoli rokonomnak, még vissza sem írt, hogy kopjak le.
Kapcsolatok nélkül itt sem mehetünk semmire sem. A cv-k semmit sem érnek, ahogy a rengeteg elpocsékolt e-mail sem.
De a nap süt, és a tészta is tök finom lett, amit tegnap csináltam.
Lehet szakácsnak kéne jelentkeznem. Hmmm...

Annyira azért nem vagyok elkeseredve. Csak rossz így. Nem vagyok buta és jól beszélek angolul, még sem találok semmit sem. És még nem akarok hazamenni. Olyan vicces ez az önálló élet. Tök ügyes vagyok meg minden. És talán még Milu sem utál.

(Ja, és kommenteljetek! Mert ha nem, akkor megverem Milut!)

Igen, fagyi. Februárban. A rövidnacis, rövidujjú pólós emberekről nem is beszélek.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Holló! Azért valami csöves munkát igazán találhatnátok, az ottani magyarok se tudnak semmit se adni?

Noilla írta...

Hejhó!
Már pár napja nem volt időm olvasni Titeket!
Nagyon szépen köszönöm a képeslapot Csilla, nagyon édes Tőled!:*
Gyorséttermekben is próbálkoztok? Meki és társai?
Lehet írhatnál távoli rokonnak megint,h már kint vagy és ha tud vmi bíztatót, jelentkezzen, brékó brékó. Azt is megmondhatod nem csimpizni akarsz rajta, csak tapasztalatcserét :)

Folyton a pékérukról írtok. Milu, Csillának kerekedik már a pofija (úgy mint Belgiumban)? :P :D:D

Képzeld Csilla van már étkező garnitúránk és fürdőszoba bútorunk, menő mi? És az étkezőt én vettem 8-)

Egy kalappal a következő hétre!:-*

McMilu írta...

Szia Noi, Csillának már elég rendesen kerek a pofija, főleg amikor itt mögöttem mosolyog azzal a nagy guriga fejével:D
Viszont most mondta, hogy ettől függetlenül ő még kedves lány és még józsi, a legújabb barátja is így véli:)

McCsilla írta...

Halihó!
Szerintem az a friendshipes lap nagyon aranyos volt, a Clintonsban vettem, bár mint ott dolgozó, kedvezményt még nem kaptam:'(
Gyorséttermekre gondoltam már, szerintem lassan végig is járjuk őket. Persze ha ezek is mind netesek, akkor az egy felesleges túra lesz:D
Tök jól haladtok akkor a berendezkedéssel, biztos nagyon szépek a bútorok. Végül azt az asztalt vetted meg? Azt a nagyonnagyonnagyon drágát?:D
A pofim pedig nem kerekedik!!!!
Milunak egy szavát sem szabad elhinni!!!
Főleg azért nem, mert teljes kiőrlésű cuccokat eszek, és nem sokat. Milu mindig veszekszik rám, hogy egyek többet, de én hajthatatlan vagyok!
Megyek is 100év magányt olvasni!:)
(Ja, kajáról jut eszembe, feltaláltunk ma egy újfajta mogyorókrémet, de ezt majd McMilu barátom elmeséli. Józsi pedig (L))
Pusssz:)
és köszi

Megjegyzés küldése