2010. február 22., hétfő


Nyeli mint Csilla a sztrapacskát

7
..ráadásul ezt a címet nem én találtam ki:) viszont az tény és való, hogy ma csudajó sztrapacskát készítettünk ami még holnap is tápanyagot fog nyújtani számunkra, na meg a gyümölcsleves is, de az még ki tudja meddig... Szóval kajára nincs panasz:) ja és még nem is mondtam, hogy ma kekszes gyümölcsös joghurttortát is készített az előbb említett lány:D

sztrapacskakészítés után... (azért ez elég összetett kép és több van rajta, mint egy zöld mocskos tűzhely:))

Szóval így fogtunk neki az új hétnek, amiről most nem is mesélnék többet, inkább elmondom milyen túrákat hajtottunk végre tegnap.
Lassan szerintem kezdjük megismerni a városnak a szép és neves pontjait, bár még persze elég sok helyen nem jártunk, de hát legalább tudjuk, hogy léteznek, már az is valami nem? Viszont a botanikus kert létezéséről már az első napunkon is tudtunk és már akkor is tudtuk, hogy csodálatos hely, viszont csak most volt alkalmunk, hogy eljussunk oda és bejárjuk és hát nem is csalódtunk benne. Bár nem volt olyan gyönyörű, mint lehetett volna tavasszal, de így kopár fákkal és virágok nélkül is azért olyannak számít, amilyet otthon igen ritkán látni. Láttunk valami gólyaszerű de nem gólya madarat is, ha le tudtuk volna jól fotózni, most lehetne találgatni, hogy mi lehetett...

Ez itt egy kis patak a botanikus kert közepén

Ez meg nem

Azért elég meglepő, hogy februárban pálmafákat látunk a szabadban, ráadásul Magyarországtól párszáz km-rel északabbra... (Otthon vajon hó van?)

Na hát a délelőtti botanikus kertezés után délután a Holyrood parkba mentünk el, ami szintén eléggé a város közepén van és gyakorlatilag egy hatalmas nagy hegy több csúccsal és félelmetesen magas, de többet nem is írok róla, mert holnap Csillának is kell valami téma:) Remélem, holnap nem felejti ki a történetből azt a részt, amikor nagyon sáros úton baktattunk és így csúszott is, szóval Csilla örömében vagy meglepetésében egy hátast is dobott:)
Viszont még szeretném bemutatni a skóciai legjobb barátomat, Bocit.


Boci nagyon kedves és bűbájos teremtmény, és már a lelke is egész jó állapotban van, kezdi kiheverni, hogy kb. egy hete elvesztette a barátját, Pipit. Sajnos azt a tényt még nem sikerült feldolgoznia, hogy Pipit ő maga ölte meg, azáltal, hogy saját szájával fogva egy tepsiben berakta legjobb barátját a forró sütőbe...

És végezetül még itt van egy rejtvény is, csak hogy fel legyen már dobva ez a blog és írjatok soksok értelmetlen kommentet: Szóval a fürdőkádban látható teremtmény ma délután tűnt fel rejtélyes körülmények között. A kérdés egyszerű: MI EZ? A helyes megfejtők között kisorsolunk egy képeslapot:)
hmm?


Ja meg itt a vár

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Elég fasza helyeken mászkáltatok. Az ott a kádban amúgy sztem Csilla haja a te szőrzeteddel keveredve...:D Na jön a képeslap?:P

McCsilla írta...

Elég közel jársz, de: kettőnknek összesen nincs ennyi haja/szőre, miegymása. Lehet még találgatni:)

cb írta...

Boxy haja és seggszőre a ti testszőrzeteitekkel keverve!
Meglett a nyelvvizsga?

Kicsi írta...

ha én fürödtem volna a kádban akkor azt mondanám, hogy az én lábszőröm
de szeretem Csilla borotválkozott 1-2 helyen és az lesz az...

McCsilla írta...

És ezennel megvan a képeslap nyertese is! Grat cicabetti!:) Adj egy címet, és repül!
A nyelvvizsga csak félig lett meg, a szóbeli nem sikerült, ami bekavar, de mindegy, a lényeg, hogy ennyivel is közelebb vagyok!
Kicsi, te pedig nem olvastad el figyelmesem az előző kommentemet: "kettőnknek összesen nincs ennyi haja/szőre, miegymása" De persze, ez a csatornapatkány biztos miattam került a lefolyóba...

...petya, a petya... írta...

londonban a covent gardenben szakasztott ugyanilyen üvegház van.

McMilu írta...

Petyaaaaaaaaaaaaa!
aztaa hát ránk találtál:) otthon lesz sok mesélnivalóm, azt hiszem, meg neked is az tuti. A covent gardenben még nem jártam, de tán hazafelé ha úgy adódik, megállhatunk megnézni az ottani óriás lámpaburát.

Megjegyzés küldése