2010. február 23., kedd


legjobb barátaim

5

Botanikus kert, még mindig

Még jó, hogy Milu nem mesélte el az egész vasárnapot, így hagyva nekem is témát.
Kezdem is azzal, hogy nem dobtam egy hátast a Holyrood Parkban - közel sem voltam hozzá. Csak Milu megjegyezte, hogy egyikünk el fog még esni a sárban, és nem ő lesz az, én meg csak picit (icipicit!) megcsusszantam és cseppet összekoszoltam a cipőm. Ennyi a történet.

Ilyen szép hóvirágaink vannak, bizony ám!

A Holyrood Park amúgy a hatalmas park a város közepén, ami tele van több száz méter magas dombokkal. Ide a naplemente miatt zarándokoltunk el, de a nagy sár miatt nem jutottunk fel a nagy hegyek egyikére. Viszont csináltunk sok képet!

A Parlament - skótul és angolul, vagyis angolul és skótul

És láttuk a Skót Parlamentet, amit előbb egy gigantikus sünnek véltünk, de végül kiderült, hogy rossz épületet néztünk. A valódi parlament még építés alatt van és kábé a világ legmodernebbje, több építészeti díjat is nyert már. Ha majd elkészülnek a felújítással vagy mivel, le is fotózzuk nektek:)


Holyrood Park: befagyott tó meg fagyott lábú hattyúk

A nem látszó naplemente

A királynő skóciai nyaralója is, amit lazán csak Palace of Holyroodhouse-nak hívnak, is itt található. (Milutól most kérdeztem a nevét, neki meg csak most esett le, hogy "az a királynő skóciai nyaralója volt???"képben van...:D)

Tegnap, míg Milu fordított, én bejártam a várost, a jobcentret és még vásároltam is. (Négy litert tejet 1,5-ért; nem hagyhattam ki) A cv-ket még mindig lelkesen dobálgatom, sőt, tegnap már a két telefonhívásomat is tökéletesen értettem. Haladás! (Persze azért, mert mindkétszer külföldiekkel beszéltem...de akkor is!) Ma már interjúra is hivatalos voltam, szobalánynak jelentkeztem egy hotelbe, hogy anyukám büszke legyen rám. Még kamuztam is egy cv-t, amit tegnap délután nyomtathattam is ki; szobalány cv-m eddig ugyanis nem volt. Ez alapján lehúztam 3 és fél évet a La Rosa Hotelben Lillafüreden, mint room attendant.:) De 9:30kor én voltam a fickó első meghallgatott jelentkezője, és szerintem eléggé tetszhettem neki. Majd meglátjuk az eredményt. Mindenesetre holnap megint hivatalos vagyok egy hotelbe...Lehet végül csak takarítani fogok Skóciában?

Egy szar kép Miluról - ő mondta!!!

Egy jobb kép nem Miluról

Egy még jobb kép nem Miluról

Milu zoknija meg gépezős ruhája....na, most komolyan! Nem is bánom, hogy Boci a legjobb barátja Skóciában, nekem meg a vasaló az! Utána meg Betty, a kedves 70éves alsó szomszéd, utána Boxy, utána a csöves a tengerpartról utána meg....na,a lényeg, hogy Milu az utolsó helyen van!!! De ilyen szakadt zokni-nadrág kombóval ez nem is baj!

5 megjegyzés:

McMilu írta...

Na jól van akkor...
A sorrend a következő:
1. Otthon hagyott barátok
2. Boci
3. Józsi barátunk, a ducibb fejű
4. Boxy
5. másik Józsi barátunk, a csöves fejű
6. indiai barátunk, akinek nem tudjuk a nevét
7. Kristóf, aki már le se szar minket, de nem baj, végülis csak hatodik:)
8. Betty, az alsószomszéd
9. George, Betty férje
10. Francisco, Boxy chilei haverja (és a miénk)
...
615. Csilla, valami lány, aki itt van még

McCsilla írta...

schweet, kösz Milu, hogy számíthatok rád...de ne feledd, főzni általában én főzök - keveredhet egy s más a kajádba, véletlenül...

Kicsi írta...

Milu nem felejtettem el amit még régebben mondtatok a zokniaimról persze azóta már nem büdös a lábam mert megjött a diákhitel és vettem újakat szóval most nyomtatom a képet hogy legyen mivel visszavágnom ha előjönne Kicsi büdös zoknija meg lába...

Kicsi írta...

ja és gondolom ez senkit nem érdekel de Csilla nálam csak a 616.
Mert a szilveszteri hányásom került a 615. helyre

McCsilla írta...

tök jó hogy Anyukám is olvasgatja a kommenteket...Szia Anya!

Megjegyzés küldése