2010. február 26., péntek


1
...Van az a találós kérdés, hogy a szoba közepén egy aranyhal hever, mindenhol csupa víz, fejtsd meg, hogy mi történt. vagy valami ilyesmi:) na most egy ehhez hasonló feladvány jön:
Az emeletes busz ablakán kinézve Milu megdöbbenéssel nézi azt, ahogy Csilla a zuhogó esőben rohan a busz után és próbálja azt lehagyni, hogy a következő megállóban felszállhasson.
Az előzmények: Csilla és Milu együtt indultak a tesco-ba vásárolni, együtt szálltak fel a buszra, az eső zuhogott, így mindkettejük a buszozást részesítette előnyben a városi kocogással szemben, ráadásul végül nem jutottak el a tesco-ba, hanem végül a morrisonsban vásároltak. Vajon mi történhetett? A helyes megfejtőnek Csilla visz egy csomag gumicukrot:)

Képet most nem töltünk fel, mert az utóbbi napokban nem készült, viszont voltunk soksok állásinterjún, főleg Csilla, én fordítottam rengeteget és voltam egy napot dolgozni egy night klubban:) persze nem éjszaka, hanem reggel, és feladatom az volt, hogy takarítsak a az előző éjszaka bulizó részegek után:) És hát nem tudni, még mi lesz belőle, mert csak napi 2 órás munka lenne, de kezdésnek azért megtenné. És így az első nap alkalmával együtt dolgoztam egy nepáli sráccal, és Panni, tanultam tőle nepáli szavakat, amiket anyukádnak sürgősen át kéne adnom:) és én is tanítottam neki magyar szavakat, miután megkérdezte, hogy Magyarország ugye Európában van, és Magyarországon is angolul beszélnek-e az emberek, vagy van saját nyelvünk:)

na hát így most röptében ennyit, majd Csilla ír valamit este:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez több mint érdekes kis történet...mármár beillene az alkonyat típusú filmek közé:Degyetlen épkézláb magyarázatom sincs.....:P logikátlanok persze akadnak....:P
itthon csak úgy zajlik az élet:P van egy két szuper kis sztorim amit szívesen megosztanék csak gyere már fel msnre....:)

Barack

Megjegyzés küldése