2010. február 11., csütörtök


Mr. Gabor, Rickshaw Rider

7
Igen, ez vagyok én. Ebből elég könnyedén ki lehet szűrni, hogy 2 információt szeretnék közölni.
Az első, de nem a fontosabb az az, hogy voltunk ma Csillával bankszámlát csináltatni a Lloyd's banknál és hazudtunk összevissza (van rendes munkánk, mennyi a fizetésünk, mennyi az albérletünk), hogy meg is csinálják nekünk, és úgy tűnik itt skótéknál elég is az adott szó, mert a lakcímünket is bemondás alapján írták fel, az egyetlen hivatalos irat, amit elkértek tőlünk, az a személyink volt, amiről természetesen a magyar nevemet nem tudták normálisan leolvasni és nem tudták, hogy melyik a kereszt- és melyik a vezetéknevem. Így lettem én Mr. Gabor:)
És így megszületett az első hivatalos iratunk is, amivel már jogosultak leszünk National Insurance szám igénylésére, ami pedig arra tesz majd minket jogosulttá, hogy dolgozzunk szinte akármit és ne nézzen minket mindenki csöves bevándorlónak:)
Ezt követően Csilla elment letölteni a második munkanapját, eközben én elmentem a csodálatos 3D cakes nevű tortaboltba, hogy jelentkezzek teljes betanítás utáni tortasütőnek, majd elmentem riksás betanításra és felvételire, és fel is lettem véve!

A gyengébbek kedvéért úgy néz ki egy riksa, mint az a sárga izé, amúgy
meg ez egy gyönyörű kis ház:)


Szóval mostantól a foglalkozásom Rickshaw Rider:) elég izgalmas dolog volt így elsőre ez a riksázás, de amikor át kellett vágni a belvároson és macskaköves tök meredek úton felmenni, azért az elég durva volt, és még csak nem is ült mögöttem egyetlen nagydarab skót sem...
A kis felvételin amúgy az összes többi jelentkező skót volt, és egy pár szón kívül semmit se értettem a beszélgetéseikből, de meg kell hagyni, hogy elég bénák voltak:) A városban való baloldali közlekedés sokkal jobban ment, mint egyeseknek de a legeslegbüszkébb arra vagyok, hogy a 3 és fél órás foglalkozás alatt végig azt hitték, hogy én is skót vagyok, csak egy kicsit szűkszavú, és a végén, amikor a magyar jogsimat mutattam, akkor rendesen meglepődtek..
Naszóval holnap első munkanap, mégpedig délután 6-tól hajnali 3-ig szóval szurkoljatok meg minden.

Ez meg itt a vár a Princes Streetről nézve, ahol még nem jártunk, de majd...

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Gyóó ez kemény lesz Gabi:D Grat hozzá!

Rita írta...

Gratulálok, hogy találtatok munkát! :) Ez szép munka volt! :P
De leginkább azt szeretném mondani, hogy mennyire lesokkolt, mikor megláttam, hogy Milaaaaa, Te mentél ki Csillával. :D :D kb 5 percig ültem, néztem és nem kaptam levegőt vagy valami ilyesmi. :D pedig hát miért ne?
Na jó. Szóval egyébként gratu, hogy így kimentetek a nagyvilágba meg remélem azért jól vagytok. Írjatok sokat hogy legyen mit olvasni...
:)
Tusi

Noilla írta...

Gratula neked is Milu!
Legalább a sebességváltóval nem kell majd bajlódni :D

Még nem is meséltetek a Boxi haverról! És képeket is kérünk a héderről! :)

Kicsi írta...

Ez fasza milu! De remélem a következő melód már olyan lesz ahol van ingyen kaja, napfény és legalább 20 fok

McMilu írta...

Aztaaa Szia Tusi:)
nem hittem volna, hogy ilyen menő ez a blogolás, hogy mindenkivel össze lehet futni:)
Hát igen igen én voltam az a képen és itt lopjuk Edinboróban a napot, ésés mesélünk is majd mindig, elvileg minden nap írunk a blogra, szóval tessék csak rendszeresen olvasgatni:)

Noilla írta...

Képzeld Csilla!A búcsúbulin valszeg elhagytam a diákom...és mindezt úgy sikerült észrevennem, hogy a buszon az ellenőr kérte a diákom. Nesze neked 3000 Ft, életem legdrágább buszozása...:D:D

McCsilla írta...

Áááá, Noi, ez tökre szíven ütött. Úgy sajnálom, hogy most miattam minden kedvezményt elvesztesz. Hogy megyünk így Balcsit körbebicajozni?
Boxival majd fotózkodunk akkor. Sőt, az egyiptomi meg a spanyol barátaimmal is. És felnyomjuk a blogra, természetesen.:)

Megjegyzés küldése