2010. április 19., hétfő


haza?

4
Nem, nem akarok általánosítani és minden skótot lebutázni, de ma az egyik munkatársam megkérdezte, hogy "Magyarország Amszterdam és Vietnam közelében van?"
És tényleg Vietnamot mondott, még vissza is kérdeztem. Lehet ő meg engem tart hülyének...
Ma amúgy megmondtam a melóhelyen, hogy kész, vége, mennem kell, és egész jó fejek voltak, míg én péntek óta ezen stresszeltem. Bár ha így haladunk, nem lesz nekem repcsim csütörtökön: a ryanair szerdáig törölte a járatait, a brit légtér pedig holnapig zárva. De a vulkán továbbra is ontja magából a füstöt, és, ami a legjobb: van ott Izlandon A vulkánka mellett egy testvérvulkán is, ami ha kitör, ezerszer rosszabb lesz, mint a mostani helyzet.
Lehet úszik a nyelvvizsgám, de akkor vele minden más is. Vajon Izlandról könnyebb hazajutni?
Oda kellett volna mennünk...

4 megjegyzés:

Noilla írta...

Remélem haza tudsz majd jönni! Adj majd magadról hamu, izé illetve füst jelet, ha itthon vagy :D Péntek délután tökre szabad, úgyhogy jó lenne ha rászólnál a vulkánra ott a szomszédban, hogy elég a pöfögésből! :)
Ha mégsem tudnál hazajönni, dopj egy postot! :)

McCsilla írta...

Bárcsak ott lennék már! Olyan rossz itt lenni, és egész nap azt hallgatni, hogy megnyitják a légteret, bezárják a légteret. Ráadásul a munkatársaim is jönnek hozzám félpercenként, falfehér arccal, hogy "Szilia, hogy fogsz így hazamenni?" mintha én nem erre gondolnék egész nap!
A sok stressztől már a fogam is elkezdett fájni, de annyira, hogy fájdalomcsillapítókon élek. De ha nem visz haza a repcsi csütörtökön, akkor nem fog érdekelni a nyelvvizsga: megyek majd Miluval haza és kész.
Utálom a vulkánokat!

Noilla írta...

Most itt ülök tűkön, hogy tudsz-e jönni vagy sem. :)
Holnap jön a konyhabútor, de azért rád szakítanék időt :)
Lebeszélted a vulkánnal? :)

McCsilla írta...

Le:)
Itthon vagyok, fürdök,és alszok, és utána találkozhatnánk!! Két konyhabútor közt;)

Megjegyzés küldése